Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Našim cílem je, abyste si dokázali snadno a rychle vybrat správné zboží. Proto vzděláváme naše specialisty prodeje, zobrazujeme podstatné technické informace na webu a umožňujeme efektivně hledat i filtrovat produkty.
Vydáváme rovněž tištěné specializované katalogy. Na zboží vyráběné na zakázku vám vždy připravíme nabídku. Pokud je to možné, dodáme vzorek nebo testovací kus. Naše skladové zásoby optimalizujeme podle vyvíjejících se potřeb zákazníků a možností našich dodavatelů i naší výroby.
Veškeré zboží, které vstoupí do našeho skladu, je vždy zkontrolováno. Existují kritické položky, které jsou ve speciálním režimu a podléhají ještě důkladnější kontrole. Při příjmu je každá položka označena naším čárovým kódem, pod kterým je po celou dobu skladování evidována. U většiny zboží tak vždy víme, kolik metrů je aktuálně balení, ze kterého balení se vydalo zboží konkrétnímu zákazníkovi i kde se zboží v našem skladu nacházelo (na které pobočce, ve které skladové uličce, v jakém regálu i ve které polici). Zboží, které je evidováno na kusy a skladováno v přepravkách nebo krabicích, má své konkrétní umístění na jednotlivé pozici v polici. Tento precizní systém nám umožňuje maximální rychlost při přípravě zboží pro konkrétní zakázku.
Skladník dostane do mobilního terminálu pokyn k expedici zboží z objednávky. V závislosti na skladu, na kterém se nachází, využije přednastavenou mapu skladu. Mapa navrhuje optimální trasu vyskladnění po jednotlivých položkách a provází skladníka výdeje celým procesem přípravy zboží. V terminálu se zobrazují výhradně konkrétní položky k vychystání dané zakázky, včetně umístění ve skladu, výrobního čísla a množství. Položky vybrané pro konkrétní zakázku skladník v případě potřeby odměří a zkrátí na požadovanou délku nebo odpočítá množství (v případě kusových položek) a označí štítkem.
Každý produkt, který si u nás objednáte, můžete mít označený také vaším vlastním interním číslem (kódem zákazníka) i číslem vaší objednávky přímo na položce. Nejen zboží ze skladu, ale i výrobky, které pro vás připravíme na míru, můžete kdykoliv objednat znovu a dostanete je v původní definované kvalitě i v požadovaných parametrech. Historii objednávek najdete na e-shopu po přihlášení do vašeho účtu.
Každá zásilka je označena štítkem přepravce. Zboží, které zákazník následně odebere přímo na pobočce (osobně nebo pomocí své vlastní externí přepravy), nebo je přepraveno rozvozem GUMEXU, je označeno souhrnným expedičním štítkem.
Využíváme zařízení vyvinuté speciálně pro nás:
Máme vysoké standardy balení, zboží musí k zákazníkovi dorazit v perfektním stavu.Zároveň se vyhýbáme navyšování odpadů z plastů.
Zboží cíleně expedujeme k zákazníkovi přímo z centrálního skladu nebo z pobočky příjmu daného sortimentu. Výpočet hodnoty přepravného je velmi jednoduchý – řídí se podle hodnoty zakoupeného zboží bez ohledu na hmotnost, vzdálenost nebo objem.
faktura
dodací list
Formu zasílání dokladu si sami zvolte:
Kontaktujte prosím specialistu prodeje, který s vámi komunikuje a sdělte mu, který z uvedených dokladů a na jakou adresu chcete doručit. Zvolit si můžete také formu zaslání dokladu.
Základní nastavení:
Volitelné nastavení:
ZÁKLADNÍ NASTAVENÍ - TABULKA
Typ dokladu | Elektronicky | Se zbožím |
Faktura | NE | ANO |
Dodací list | NE | NE |
NASTAVENÍ NA VYŽÁDÁNÍ - JEDNORÁZOVÉ
Typ dokladu | Elektronicky | Se zbožím |
Faktura | ANO | ANO |
Dodací list | ANO | ANO |
NASTAVENÍ NA VYŽÁDÁNÍ - TRVALÉ
Typ dokladu | Elektronicky | Se zbožím |
Faktura | ANO | ANO |
Dodací list | NE | ANO |
Pokud požadujete zboží, které jste si objednali u nás, dopravit na místo určení bez dokladů obsahujících cenu produktu (tedy bez faktury), požádejte nás o to předem.
Faktura (daňový doklad) obsahuje vždy ceny za jednotlivé položky. Na dodacím listu ceny neuvádíme. Jak si systém společně s námi nastavíte, tak bude vzápětí spolehlivě fungovat. Samozřejmě můžeme způsob zasílání dokladů kdykoliv změnit nebo aktualizovat.
1. Zvolte jeden ze tří následujících postupů:
2. V okamžiku, kdy zaregistrujeme reklamaci, začne interní proces, ve kterém se náš manažer kvality danou reklamací zabývá.
3. Každý případ řešíme individuálně s ohledem na charakter reklamovaného zboží. Dle platných obchodních podmínek máme povinnost vyřešit reklamaci ve lhůtě 60 kalendářních dnů, přesto se reklamace snažíme vyřešit v co nejkratším možném čase.
4. Při hledání příčiny reklamace je náš manažer kvality v kontaktu se zodpovědnými osobami v příslušných odděleních naší firmy a stejně tak je důležitá spolupráce se zákazníkem pro upřesnění informací.
5. Ve většině případů nestačí fotodokumentace reklamovaného výrobku, ale je potřeba kvalitu zboží interně fyzicky zkontrolovat.
6. O výsledku reklamačního řízení vás vždy písemně informujeme.
Informace pro zákazníky
Všechna práva vyhrazena. Kopírování obsahu je zakázáno podle zákona č. 121/2000 sb. o právu autorského zákonu.