Montáž a servis pryžových dopravníkových pásů

Montáž a servis pryžových dopravníkových pásu v GUMEXUMontáž a servis pryžových dopravníkových pásů provádíme jak na našich výrobních pracovištích, tak i přímo v provozech našich zákazníků.

 

Pošlete nám poptávku

 

Spojení pásů zajišťujeme:

  • nerozebíratelným způsobem vulkanizací za tepla
    • tzv. překrývaným spojem
    • maximální šířka pryžového dopravníkového pásu, který spojujeme vulkanizací, je 1000 mm
  • rozebíratelným způsobem
  • nerozebíratelným způsobem lepením za studena
    • většinou v takových provozech, kde není dostatek místa pro zařízení na lepení za tepla

Vulkanizace

Vlastní vulkanizace (neboli spojení pásu v tepelně-lisovacích deskách) probíhá tak, že naši montéři výroby předem nastaví veškeré požadované parametry elektronicky v řídící jednotce vulkanizačního zařízení a celý průběh procesu je pak touto řídící jednotkou korigován. Nedochází proto k odchylkám od stanovených parametrů.

Jak probíhá montáž dopravníkového pásu

  • Přímo u zákazníka naši montéři provádějí demontáž starého pryžového pásu, kontrolu válečků, hnacího válce a vodicích bočnic.
  • Následuje montáž nového pryžového dopravníkového pásu nejčastěji pomocí kladkostroje, spojení, napnutí a jeho seřízení
  • Na závěr probíhá celková výstupní kontrola funkčnosti zařízení.

Provádíme také opravy pásů

Máme zkušenosti z náročných provozů

Nejčastěji používané typy pryžových dopravníkových pásů u našich zákazníků

 

montáž gumových dopravníkových pásů

servis a montáž gumových dopravníkových pásů v provozu

servis gumových dopravníkových pásů