Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Pokud potřebujete přepravovat velké dávky abrazivního materiálu, je potřeba zvolit vhodné transportní systémy. Podle jakých parametrů se vyplatí vybírat ty nejvhodnější právě pro konkrétní použití v praxi?
Pryžové dopravníkové pásy se osvědčily k přepravě i pro přemístění vysoce abrazivního sypkého, zrnitého, kusového nebo ostrého materiálu. Vzájemně se odlišují obrusivostí, pevností, tloušťkou, minimální pevností hnacího válce i sklonem použití.
Pryžové pásy oděruvzdorné – pro sklon do 22°
Pryžové pásy oděruvzdorné profilové – pro sklon až do 30–40°
Přímo na vrchní pryžové vrstvě těchto pásů jsou vylisované homogenní profily:
Dodáváme profilové dopravníkové pásy několika typů:
Sypký velkoobjemový materiál je rozlišován podle abrazivnosti. Víte, jak silně odírající materiál přepravujete?
Typ materiálu |
Příklad přepravovaného produktu |
---|---|
lehký |
obilí, slad, šrot |
drobný, neodírající |
zvlhčený popílek se škvárou, rašelina, drobné uhlí, cement, hlína, písek, cukr |
mírně odírající, v kusech |
škrob, kusová sůl, řepa |
drobný a střední, ostrohranný, odírající, v menších kusech |
drobný koks, štěrk, rudy, struska, hlušina, škvára, perlit |
silně odírající, ve větších kusech |
hrubý štěrk, kámen, ruda, vápno, uhlí, koks, struska |
Jak rozeznáte oděruvzdornost stávajícího opotřebovaného/roztrženého/proraženého pásu?
Pryžotextilní dopravníkové pásy jsou z hlediska obrusnosti označovány univerzálně
Krycí vrstvy |
Přepravovaný |
Doporučená teplota povrchu pásu |
Doporučená teplota prostředí |
||
---|---|---|---|---|---|
Kategorie | EN ISO 14890 | DIN 22102 | |||
A |
H |
X |
Brusivý a ostrohranný materiál s velkou kusovitostí |
do +70 °C |
od -25 °C do +60 °C |
AA |
D |
W |
Velmi brusivý, zrnitý a sypký materiál |
||
B |
- |
Y |
Mírně brusivý a ostrohranný materiál s menší kusovitostí |
||
Z |
L |
Z |
Sypký, zrnitý a mírně brusivý materiál |
||
AA spec. |
- |
- |
Extrémně brusivý, zrnitý a sypký materiál |
Potřebujete opravit nebo nahradit váš dopravníkový pás?
Vyberte si správnou variantu pásu prostřednictvím našeho on-line konfigurátoru
Přihlaste se do naší zákaznické zóny a pomocí dokonalého poptávkového konfigurátoru můžete rychle a přitom s potřebnými detaily poptat montáž nového pásu nebo výměnu stávajícího.
Pomůžeme vám co nejdříve: jestliže došlo k proražení nebo protržení pásu v důsledku velkého namáhání, dodáme nový nebo jej servisujeme přímo u vás v provozu.
Spojení pryžových oděruvzdorných pásů zajišťujeme:
nerozebíratelným způsobem – vulkanizací za tepla
tzv. překrývaným spojem; maximální šířka pryžového dopravníkového pásu, který spojujeme vulkanizací, je 1 000 mm
nerozebíratelným způsobem – lepením za studena
většinou v provozech, kde není dostatek místa pro montáž pomocí zařízení na lepení za tepla
rozebíratelným způsobem
mechanickými spojkami ALIGATOR , RS nebo MS, případně opravnými SS spojkami (které jsou často používány pro dočasné spojení podélných nebo příčných trhlin)
Máte nefunkční pás na strmém dopravníku?
Před montáží profilových pásů zjišťujeme:
Je válec na vašem dopravníku opotřebovaný?
Provedeme jeho pogumování ručním potažením pryží.
Máte velmi zatěžovaný dopravník nebo dopravujete na velkou dálku?
Zajistíme vám strojní pogumování hnacích i vratných válců, ale také traťových válečků. Ty nabízíme jak standardní , tak i zhotovené na míru.
Jaké oděruvzdorné pásy volí naši zákazníci nejčastěji?
TYP | Minimální sklon | Profilový | |||||
Název | EP 500/3 AA | EP 315/2 AA | EP 250/2 Y | EP 400/3 Y | EP 630/4 AA | EP 630/3 AA | EP 250/2 3+0 SGY |
Objednací kód | 01887 | 00866 | 02221 | 00867 | 05695 | 00869 | 00851 |
Šířka (mm) | 400;500;650;800; 1000;1200 | 500;650;800; 1000;1200 | 400;500;650;800; 1000;1200 | 400;500;650;800; 1000 | 500;650;800; 1000;1040;1200 | 500;650;800; 1000;1200;1400 | 400;500;650;800; 1000;1500;1600 |
Tloušťka (mm) | 9 | 7 | 6,5 | 9 | 12,2 | 10 | 5,8 |
Min. průměr hnacího válce (mm) | 400 | 250 | 250 | 315 | 500 | 500 | 200 |
Počet vložek | 3 | 2 | 2 | 3 | 4 | 3 | 2 |
Pevnost v tahu (N/mm) | 500 | 315 | 250 | 400 | 630 | 630 | 250 |
Obrusivost (mm3) | 90 | 90 | 170 | 150 | 90 | 90 | 170 |
Provoz na válečcích | ANO | ANO | ANO | ANO | ANO | ANO | ANO |
Provoz na dopravníku s korýtkovým profilem | ANO | ANO | ANO | ANO | ANO | ANO | ANO |
Provoz na kluzné desce | NE | NE | NE | NE | NE | NE | ANO |
Pás vám připravíme tak, aby jej mohli opravit buď naši montéři výroby, anebo vy sami!
Polyuretan je výjimečný díky kombinaci pružnosti, pevnosti v natržení a vysoké oděruvzdornosti. Jedná se o houževnatý materiál, který je spolehlivý i při velkém dynamickém zatížení. Proto se osvědčil také jako materiál, ze kterého zhotovujeme mechanicky extrémně namáhané díly a také rukávce a násypky.
Výhody polyuretanových rukávců a násypek
Omezení
Nejlépe se uplatňují
Pokud potřebujete přepravovat velké dávky abrazivního materiálu, je potřeba zvolit vhodné transportní systémy. Podle jakých parametrů se vyplatí vybírat ty nejvhodnější právě pro konkrétní použití v praxi?
Pryžové dopravníkové pásy se osvědčily k přepravě i pro přemístění vysoce abrazivního sypkého, zrnitého, kusového nebo ostrého materiálu. Vzájemně se odlišují obrusivostí, pevností, tloušťkou, minimální pevností hnacího válce i sklonem použití.
Pryžové pásy oděruvzdorné – pro sklon do 22°
Pryžové pásy oděruvzdorné profilové – pro sklon až do 30–40°
Přímo na vrchní pryžové vrstvě těchto pásů jsou vylisované homogenní profily:
Dodáváme profilové dopravníkové pásy několika typů:
Sypký velkoobjemový materiál je rozlišován podle abrazivnosti. Víte, jak silně odírající materiál přepravujete?
Typ materiálu |
Příklad přepravovaného produktu |
---|---|
lehký |
obilí, slad, šrot |
drobný, neodírající |
zvlhčený popílek se škvárou, rašelina, drobné uhlí, cement, hlína, písek, cukr |
mírně odírající, v kusech |
škrob, kusová sůl, řepa |
drobný a střední, ostrohranný, odírající, v menších kusech |
drobný koks, štěrk, rudy, struska, hlušina, škvára, perlit |
silně odírající, ve větších kusech |
hrubý štěrk, kámen, ruda, vápno, uhlí, koks, struska |
Jak rozeznáte oděruvzdornost stávajícího opotřebovaného/roztrženého/proraženého pásu?
Pryžotextilní dopravníkové pásy jsou z hlediska obrusnosti označovány univerzálně
Krycí vrstvy |
Přepravovaný |
Doporučená teplota povrchu pásu |
Doporučená teplota prostředí |
||
---|---|---|---|---|---|
Kategorie | EN ISO 14890 | DIN 22102 | |||
A |
H |
X |
Brusivý a ostrohranný materiál s velkou kusovitostí |
do +70 °C |
od -25 °C do +60 °C |
AA |
D |
W |
Velmi brusivý, zrnitý a sypký materiál |
||
B |
- |
Y |
Mírně brusivý a ostrohranný materiál s menší kusovitostí |
||
Z |
L |
Z |
Sypký, zrnitý a mírně brusivý materiál |
||
AA spec. |
- |
- |
Extrémně brusivý, zrnitý a sypký materiál |
Potřebujete opravit nebo nahradit váš dopravníkový pás?
Vyberte si správnou variantu pásu prostřednictvím našeho on-line konfigurátoru
Přihlaste se do naší zákaznické zóny a pomocí dokonalého poptávkového konfigurátoru můžete rychle a přitom s potřebnými detaily poptat montáž nového pásu nebo výměnu stávajícího.
Pomůžeme vám co nejdříve: jestliže došlo k proražení nebo protržení pásu v důsledku velkého namáhání, dodáme nový nebo jej servisujeme přímo u vás v provozu.
Spojení pryžových oděruvzdorných pásů zajišťujeme:
nerozebíratelným způsobem – vulkanizací za tepla
tzv. překrývaným spojem; maximální šířka pryžového dopravníkového pásu, který spojujeme vulkanizací, je 1 000 mm
nerozebíratelným způsobem – lepením za studena
většinou v provozech, kde není dostatek místa pro montáž pomocí zařízení na lepení za tepla
rozebíratelným způsobem
mechanickými spojkami ALIGATOR , RS nebo MS, případně opravnými SS spojkami (které jsou často používány pro dočasné spojení podélných nebo příčných trhlin)
Máte nefunkční pás na strmém dopravníku?
Před montáží profilových pásů zjišťujeme:
Je válec na vašem dopravníku opotřebovaný?
Provedeme jeho pogumování ručním potažením pryží.
Máte velmi zatěžovaný dopravník nebo dopravujete na velkou dálku?
Zajistíme vám strojní pogumování hnacích i vratných válců, ale také traťových válečků. Ty nabízíme jak standardní , tak i zhotovené na míru.
Jaké oděruvzdorné pásy volí naši zákazníci nejčastěji?
TYP | Minimální sklon | Profilový | |||||
Název | EP 500/3 AA | EP 315/2 AA | EP 250/2 Y | EP 400/3 Y | EP 630/4 AA | EP 630/3 AA | EP 250/2 3+0 SGY |
Objednací kód | 01887 | 00866 | 02221 | 00867 | 05695 | 00869 | 00851 |
Šířka (mm) | 400;500;650;800; 1000;1200 | 500;650;800; 1000;1200 | 400;500;650;800; 1000;1200 | 400;500;650;800; 1000 | 500;650;800; 1000;1040;1200 | 500;650;800; 1000;1200;1400 | 400;500;650;800; 1000;1500;1600 |
Tloušťka (mm) | 9 | 7 | 6,5 | 9 | 12,2 | 10 | 5,8 |
Min. průměr hnacího válce (mm) | 400 | 250 | 250 | 315 | 500 | 500 | 200 |
Počet vložek | 3 | 2 | 2 | 3 | 4 | 3 | 2 |
Pevnost v tahu (N/mm) | 500 | 315 | 250 | 400 | 630 | 630 | 250 |
Obrusivost (mm3) | 90 | 90 | 170 | 150 | 90 | 90 | 170 |
Provoz na válečcích | ANO | ANO | ANO | ANO | ANO | ANO | ANO |
Provoz na dopravníku s korýtkovým profilem | ANO | ANO | ANO | ANO | ANO | ANO | ANO |
Provoz na kluzné desce | NE | NE | NE | NE | NE | NE | ANO |
Pás vám připravíme tak, aby jej mohli opravit buď naši montéři výroby, anebo vy sami!
Polyuretan je výjimečný díky kombinaci pružnosti, pevnosti v natržení a vysoké oděruvzdornosti. Jedná se o houževnatý materiál, který je spolehlivý i při velkém dynamickém zatížení. Proto se osvědčil také jako materiál, ze kterého zhotovujeme mechanicky extrémně namáhané díly a také rukávce a násypky.
Výhody polyuretanových rukávců a násypek
Omezení
Nejlépe se uplatňují
Informace pro zákazníky
Všechna práva vyhrazena. Kopírování obsahu je zakázáno podle zákona č. 121/2000 sb. o právu autorského zákonu.