Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Každý produkt má svůj vlastní, precizně zpracovaný „rodný list“.
Součástí marketingu není jen představení produktů z našeho sortimentu na našem webu, v katalozích nebo reklamních kampaních. Každý výrobek má své specifické technické vlastnosti. Pokud jsou však z velmi exaktního jazyka přeloženy do „lidštiny“, jsou informace o výrobku mnohem srozumitelnější pro široký okruh budoucích uživatelů. Administrátorka produktové části našeho webu Mirka Koupilová zakládá výrobkům karty, které připravují naši nákupčí.
Miry, jak začal tvůj pracovní příběh v GUMEXU?
Do března 2001 jsem pracovala jako vedoucí recepce a projektová manažerka hotelu Strážničan. Vedla jsem šestičlenný tým, uzavírala smlouvy na firemní akce klientů včetně jejich ubytování, celodenních výletů, organizovala jsem večerní programy a rauty. Byla to velmi náročná pozice, ale dala mi hodně a jsem za ni vděčná. Rozhodla jsem se však vyrazit na pohovor a zkusit štěstí. Ani jsem moc nepočítala s tím, že bych tuhle práci dostala. Jediné, co jsem ze sortimentu této firmy znala, byla hadice, kterou jsme měli doma na zahradě. Povedlo se a už začátkem dubna jsem nastoupila na pozici specialistka prodeje. Tehdy mě vůbec nenapadlo, že v GUMEXU vydržím téměř 20 let! Zastávala jsem zpočátku zároveň funkci nákupčí. Měla jsem vlastní dodavatele, od kterých jsem zboží nakupovala, naskladňovala a rovnou i prodávala. Dříve každý zaměstnanec dokázal zastat i práci ostatních, protože jsme všichni procházeli tzv. „kolečkem“, kdy si všichni vyzkoušeli práci svých kolegů. Museli jsme umět zboží nejen nakoupit a prodat, ale také vyfakturovat a připravit k přepravě. Až s rostoucí firmou a větším množstvím zboží vznikla potřeba vytvořit jednotlivá oddělení a pozice úplně rozdělit. V současné době jsem součástí marketingového oddělení pod vedením Libora Sedláčka jako administrátorka produktové části našeho webu.
Co všechno máš na své pracovní pozici na starosti?
Musím nejprve založit na nové zboží „produktovou kartu“, která obsahuje nejen technické parametry, ale i katalogové listy, certifikáty, ceny - a to jak prodejní, tak i různé akční. Zobrazuje se na ní také množství, které je aktuálně skladem na všech pobočkách. Celá tato produktová karta se včetně obrázků přenáší na náš e-shop. Mám radost, když jsou informace pro zákazníky srozumitelné a zároveň dostatečné. Úzce spolupracuji s našimi grafiky Martinem a Darjou, kteří produkty nejen fotí, ale i kreslí, a to zejména profily. Zkrátka se snaží, aby se výsledné obrázky co nejvíce přiblížily realitě konkrétního produktu a zákazník měl jasnou představu o tom, co si od nás nakoupí.
Bylo pro tebe těžké přijmout zodpovědnost za projekt nových e-shopových stránek, na kterých jsi spolupracovala?
Ani ne, spíš naopak, byla to práce, která mě bavila. A to možná právě díky tomu, že se to týkalo oblasti, ve které pracuji několik let a jen bylo potřeba ji trochu rozvinout. Člověk má neustále potřebu něco vytvářet a zlepšovat.
Pracuješ raději v týmu, nebo jsi „osamělý hráč“?
Vzhledem k tomu, že jsem tak trochu introvert, mám raději práci v užším kolektivu. Nejčastěji spolupracuji s nákupním oddělením, protože veškerá činnost se váže k nákupu nového zboží a úpravám toho stávajícího. Jsme tedy spolu v každodenním kontaktu. Samozřejmě spolupracuji s kolegy z marketingového oddělení v Praze, se kterými řešíme otázky ohledně propojení naší e-shopové nabídky s různými kampaněmi, které se pro zákazníky připravují.
Máš při své práci někoho, koho „řídíš“?
Já slovo „řídit“ nemám moc ráda, spíše spolupracuji s kolegyní Andreou, která byla přijata na moji žádost, protože práce přibývalo a potřebovala jsem k sobě pomocnou ruku. Musím říct, že hned napoprvé to byla správná volba. Vím, že se na ni můžu spolehnout a její práce bude odvedená podle mého zadání správně. Dále mám v týmu brigádnici, která pomáhá s úpravami na produktových kartách, aktualizacích obrázků atd., zkrátka tam, kde je úprava snadná, ale zabere hodně času.
Jak probíhá tvá komunikace s naším interním i externím IT prostředím?
Na naše IT oddělení si nedovolím ani nemůžu říct nic špatného. IT tým si musíme všichni předcházet, protože na těchto lidech jsme všichni zcela závislí. Moje komunikace probíhá většinou tak, že pokud něco potřebuji naprogramovat nebo upravit, odešlu si požadavek na náš „helpdesk“. A čekám, kdy na mě přijde řada. Ve výjimečných případech, když potřebuji něco urychlit, mi ochotně vyjdou vstříc i na telefonickou žádost, pokud to samozřejmě není nic složitého a časově náročného. Co se týká spolupráce s developerem našich webových stránek, tam je to podobné, také odesílám požadavky na jejich „helpdesk“ a čekám na vyřízení.
Můžeš nějak stručně popsat proces, jakým prochází v naší firmě určitý produkt, než ho uvidí zákazník na našich webových stránkách?
Každý produkt po celou dobu jeho „života“ u nás ošetřuji a kontroluji, zda je v dobré kondici. Představuji jej zákazníkům, zejména v e-shopu. Ovšem běda, když nebohý produkt zešediví nebo mu naskočí vrásky – nemilosrdně ho vyřadím z „kartotéky“ a umístím tam místo něj svěžího nováčka!
Používáš nějaký kontrolní proces, abys na nic nezapomněla, máš „tahák“ správného postupu, anebo se kontroluje vše automaticky bez tvého zásahu?
Právě díky našemu IT oddělení mám zpracovaných několik kontrolních sestav, které hlídají, aby vše bylo správně nastaveno. Po spuštění mě tyto „kontrolky“ upozorní, pokud by se vyskytla nějaká nesrovnalost. Bohužel ne vše se dá zautomatizovat, takže je potřeba občas zapojit i lidský faktor.
Co považuješ při své práci za nejtěžší?
Snažím se s lidmi komunikovat tak, aby neměli pocit, že je neustále obtěžuji dotazy nebo upozorňuji na jejich chyby. Ale bez toho to zkrátka nejde. S tímhle tak trochu vnitřně bojuji, protože vím, že i já se občas zmýlím a není příjemné slyšet od druhých, že jsem sama udělala chybu.
A co ti naopak pomáhá zahnat starosti, nabíjí tě tou správnou energií?
Dříve jsem se několik let věnovala bojovým sportům, později společenským a latinsko-americkým tancům. V současné době tanec patří už pouze mezi mé velké záliby. Jsem vdaná, s manželem občas podnikáme výlety a túry přírodou. Oba máme rádi zvířata, a tak se nám po domě povalují 4 kočky, se kterými trávíme většinu volného času. Na zahradě pozorujeme a krmíme ptáky, kteří se k nám každý rok vracejí. Od roku 2007 také s manželem spolupracujeme na kulturní vinařské akci Vinobraní, kterou organizuje městský úřad a kulturní dům ve Strážnici. Jako hrabě a hraběnka z Magni se spolu s dalšími účinkujícími účastníme slavnostního průvodu městem a dalších aktivit. Bydlíme v malé ulici, ve které se sousedy pravidelně pořádáme různé akce, jako např. táboráky, stavění máje, letní stanování nebo promítání kina. Jsem ráda, že můžeme volný čas trávit mezi tak skvělými lidmi.
Každý produkt má svůj vlastní, precizně zpracovaný „rodný list“.
Součástí marketingu není jen představení produktů z našeho sortimentu na našem webu, v katalozích nebo reklamních kampaních. Každý výrobek má své specifické technické vlastnosti. Pokud jsou však z velmi exaktního jazyka přeloženy do „lidštiny“, jsou informace o výrobku mnohem srozumitelnější pro široký okruh budoucích uživatelů. Administrátorka produktové části našeho webu Mirka Koupilová zakládá výrobkům karty, které připravují naši nákupčí.
Miry, jak začal tvůj pracovní příběh v GUMEXU?
Do března 2001 jsem pracovala jako vedoucí recepce a projektová manažerka hotelu Strážničan. Vedla jsem šestičlenný tým, uzavírala smlouvy na firemní akce klientů včetně jejich ubytování, celodenních výletů, organizovala jsem večerní programy a rauty. Byla to velmi náročná pozice, ale dala mi hodně a jsem za ni vděčná. Rozhodla jsem se však vyrazit na pohovor a zkusit štěstí. Ani jsem moc nepočítala s tím, že bych tuhle práci dostala. Jediné, co jsem ze sortimentu této firmy znala, byla hadice, kterou jsme měli doma na zahradě. Povedlo se a už začátkem dubna jsem nastoupila na pozici specialistka prodeje. Tehdy mě vůbec nenapadlo, že v GUMEXU vydržím téměř 20 let! Zastávala jsem zpočátku zároveň funkci nákupčí. Měla jsem vlastní dodavatele, od kterých jsem zboží nakupovala, naskladňovala a rovnou i prodávala. Dříve každý zaměstnanec dokázal zastat i práci ostatních, protože jsme všichni procházeli tzv. „kolečkem“, kdy si všichni vyzkoušeli práci svých kolegů. Museli jsme umět zboží nejen nakoupit a prodat, ale také vyfakturovat a připravit k přepravě. Až s rostoucí firmou a větším množstvím zboží vznikla potřeba vytvořit jednotlivá oddělení a pozice úplně rozdělit. V současné době jsem součástí marketingového oddělení pod vedením Libora Sedláčka jako administrátorka produktové části našeho webu.
Co všechno máš na své pracovní pozici na starosti?
Musím nejprve založit na nové zboží „produktovou kartu“, která obsahuje nejen technické parametry, ale i katalogové listy, certifikáty, ceny - a to jak prodejní, tak i různé akční. Zobrazuje se na ní také množství, které je aktuálně skladem na všech pobočkách. Celá tato produktová karta se včetně obrázků přenáší na náš e-shop. Mám radost, když jsou informace pro zákazníky srozumitelné a zároveň dostatečné. Úzce spolupracuji s našimi grafiky Martinem a Darjou, kteří produkty nejen fotí, ale i kreslí, a to zejména profily. Zkrátka se snaží, aby se výsledné obrázky co nejvíce přiblížily realitě konkrétního produktu a zákazník měl jasnou představu o tom, co si od nás nakoupí.
Bylo pro tebe těžké přijmout zodpovědnost za projekt nových e-shopových stránek, na kterých jsi spolupracovala?
Ani ne, spíš naopak, byla to práce, která mě bavila. A to možná právě díky tomu, že se to týkalo oblasti, ve které pracuji několik let a jen bylo potřeba ji trochu rozvinout. Člověk má neustále potřebu něco vytvářet a zlepšovat.
Pracuješ raději v týmu, nebo jsi „osamělý hráč“?
Vzhledem k tomu, že jsem tak trochu introvert, mám raději práci v užším kolektivu. Nejčastěji spolupracuji s nákupním oddělením, protože veškerá činnost se váže k nákupu nového zboží a úpravám toho stávajícího. Jsme tedy spolu v každodenním kontaktu. Samozřejmě spolupracuji s kolegy z marketingového oddělení v Praze, se kterými řešíme otázky ohledně propojení naší e-shopové nabídky s různými kampaněmi, které se pro zákazníky připravují.
Máš při své práci někoho, koho „řídíš“?
Já slovo „řídit“ nemám moc ráda, spíše spolupracuji s kolegyní Andreou, která byla přijata na moji žádost, protože práce přibývalo a potřebovala jsem k sobě pomocnou ruku. Musím říct, že hned napoprvé to byla správná volba. Vím, že se na ni můžu spolehnout a její práce bude odvedená podle mého zadání správně. Dále mám v týmu brigádnici, která pomáhá s úpravami na produktových kartách, aktualizacích obrázků atd., zkrátka tam, kde je úprava snadná, ale zabere hodně času.
Jak probíhá tvá komunikace s naším interním i externím IT prostředím?
Na naše IT oddělení si nedovolím ani nemůžu říct nic špatného. IT tým si musíme všichni předcházet, protože na těchto lidech jsme všichni zcela závislí. Moje komunikace probíhá většinou tak, že pokud něco potřebuji naprogramovat nebo upravit, odešlu si požadavek na náš „helpdesk“. A čekám, kdy na mě přijde řada. Ve výjimečných případech, když potřebuji něco urychlit, mi ochotně vyjdou vstříc i na telefonickou žádost, pokud to samozřejmě není nic složitého a časově náročného. Co se týká spolupráce s developerem našich webových stránek, tam je to podobné, také odesílám požadavky na jejich „helpdesk“ a čekám na vyřízení.
Můžeš nějak stručně popsat proces, jakým prochází v naší firmě určitý produkt, než ho uvidí zákazník na našich webových stránkách?
Každý produkt po celou dobu jeho „života“ u nás ošetřuji a kontroluji, zda je v dobré kondici. Představuji jej zákazníkům, zejména v e-shopu. Ovšem běda, když nebohý produkt zešediví nebo mu naskočí vrásky – nemilosrdně ho vyřadím z „kartotéky“ a umístím tam místo něj svěžího nováčka!
Používáš nějaký kontrolní proces, abys na nic nezapomněla, máš „tahák“ správného postupu, anebo se kontroluje vše automaticky bez tvého zásahu?
Právě díky našemu IT oddělení mám zpracovaných několik kontrolních sestav, které hlídají, aby vše bylo správně nastaveno. Po spuštění mě tyto „kontrolky“ upozorní, pokud by se vyskytla nějaká nesrovnalost. Bohužel ne vše se dá zautomatizovat, takže je potřeba občas zapojit i lidský faktor.
Co považuješ při své práci za nejtěžší?
Snažím se s lidmi komunikovat tak, aby neměli pocit, že je neustále obtěžuji dotazy nebo upozorňuji na jejich chyby. Ale bez toho to zkrátka nejde. S tímhle tak trochu vnitřně bojuji, protože vím, že i já se občas zmýlím a není příjemné slyšet od druhých, že jsem sama udělala chybu.
A co ti naopak pomáhá zahnat starosti, nabíjí tě tou správnou energií?
Dříve jsem se několik let věnovala bojovým sportům, později společenským a latinsko-americkým tancům. V současné době tanec patří už pouze mezi mé velké záliby. Jsem vdaná, s manželem občas podnikáme výlety a túry přírodou. Oba máme rádi zvířata, a tak se nám po domě povalují 4 kočky, se kterými trávíme většinu volného času. Na zahradě pozorujeme a krmíme ptáky, kteří se k nám každý rok vracejí. Od roku 2007 také s manželem spolupracujeme na kulturní vinařské akci Vinobraní, kterou organizuje městský úřad a kulturní dům ve Strážnici. Jako hrabě a hraběnka z Magni se spolu s dalšími účinkujícími účastníme slavnostního průvodu městem a dalších aktivit. Bydlíme v malé ulici, ve které se sousedy pravidelně pořádáme různé akce, jako např. táboráky, stavění máje, letní stanování nebo promítání kina. Jsem ráda, že můžeme volný čas trávit mezi tak skvělými lidmi.
Informace pro zákazníky
Všechna práva vyhrazena. Kopírování obsahu je zakázáno podle zákona č. 121/2000 sb. o právu autorského zákonu.