Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Přestěhování brněnské pobočky i založení centrálního skladu zboží v Brně v lednu 2024 jsme realizovali hlavně s cílem modernizace a urychlení logistických procesů, a to zejména s ohledem na potřeby našich zákazníků. Jak vnímá tyto změny s odstupem času Marcela Nimrichter, vedoucí oddělení administrativy logistiky? Na to se jí zeptala personální ředitelka Jana Lagová.
Marcelo, jak se vyvíjela tvá kariéra v GUMEXU?
Nastoupila jsem v září 2019 na pozici fakturantka/pokladní, po čase jsem začala vypomáhat s příjmem zboží na oddělení logistiky. Nedlouho poté byl u nás ve firmě změněn systém interního objednávání v rámci provozních skladů a já začala v logistice pracovat na plný úvazek. Začátkem roku 2024 jsem uvítala nabídku starat se o oddělení administrativy logistiky z pozice vedoucí.
Co pro tebe tato pozice znamená?
Je to pro mne velká výzva. Většinou zkoumám věci do hloubky, přijde mi vždy důležité vědět, jak věci fungují jako celek. Pak se snažím najít jednodušší a efektivnější řešení, která budou přínosem nejen pro mé oddělení, ale i pro ostatní. Žijeme v digitální době, máme na vše systémy, snažím se je proto využívat k maximálnímu zefektivnění naší práce. V tomto mám teď otevřené dveře, mohu se realizovat v různých procesech a za to jsem moc ráda. V logistice totiž nelze fungovat jako jednotlivec, je to propojený dynamický proces a vždy musí mít všichni přesné a jasné informace. Ve svém týmu mám dvě kolegyně, sdílíme nejen společnou kancelář, ale i každodenní úkoly. Když je potřeba, zasednu ke stolu a pomáhám jim s běžnou prací – založení příjemky do systému, kontrola, realizace a příjem na sklad a následné schvalovací a kontrolní procesy, které se k příjemce váží.
Které celofiremní změny tě nejvíce ovlivnily?
Jako velký krok vpřed vnímám právě již zmiňovaný přesun brněnské pobočky do nových, větších prostor a vybudování centrálního skladu v Brně. Nová adresa GUMEX Brno Tuřany Kaštanová ulice má u našich zákazníků příznivou odezvu a brzy si na ni zvykli. Pro naše oddělení logistiky je to obrovský podnět k dalším změnám, které budou jistě přínosem nejen pro GUMEX, ale především pro naše zákazníky.
Jaký konkrétní dopad to mělo na práci celého oddělení administrativy logistiky?
Změnili jsme systém zpracovávání požadavků na příjem zboží. Každá příjemka v našem interní firemním systému je propojena s veškerou e-mailovou komunikací, která se k ní váže, přes unikátní číslo tzv. ID požadavku. Museli jsme upravit a aktualizovat mnoho sestav, ve kterých pracujeme. Když je potřeba řešit složitější systémové věci, obracím se na naše IT oddělení. Zapojuji se i do dlouhodobějších firemních projektů. S kolegy z logistiky pracujeme například na sjednocení systému dopravy s příjmem zboží, řešíme procesní změny v oblasti fasování nářadí. V brzké době bude naše oddělení také přebírat agendu evidence zpětného odběru a využití obalů. Je stále co vylepšovat a kam se posouvat.
Jelikož naše oddělení funguje jako centrální administrativní příjem, zajišťujeme z naší brněnské základny systémový příjem zboží nejen v Brně, ale také na všech ostatních pobočkách. Do příjemek doplňujeme výrobní čísla – přesná balení, v jakých nám zboží dodavatel doručí nebo expirace lepidel tak, aby nás systém upozornil i na její blížící se ukončení. Pracujeme i s celními dokumenty a podklady pro dopravu zboží, které nám dodává náš dispečer. K přijímaným položkám rozpočítáváme související náklady například za dopravu, balné, clo apod. Nejvíce jsme v kontaktu s oddělením skladu i s nákupním oddělením – skladníci nám ke každé dodávce zasílají vyplněné dodací listy s informacemi, které pak do systému doplňujeme a dále s nimi pracujeme. S kolegy z nákupu musíme komunikovat cenové nebo množstevní nesrovnalosti na fakturách, pokud nesouhlasí údaje s objednávkou. Spolupracujeme i s účtárnou, reklamačním a obchodním oddělením. Podle potřeby komunikujeme s kolegy napříč celou firmou. Stručně řečeno – ve firmě není oddělení, se kterým bychom někdy něco neřešili.
Jaké služby související s logistikou zákazníkům poskytujeme?
Zákazník má možnost vybrat si, jakým způsobem a jak rychle se k němu objednané zboží dostane. V dnešní době nabízíme širokou škálu možností, snažíme se v oblasti osobního odběru a doručování zboží přizpůsobit trhu a celkový proces urychlit. S tím souvisí celá řada logistických procesů, například neustálá aktualizace optimálního uskladnění zboží ve skladech. Naší prioritou je dodat zboží zákazníkovi včas, v požadovaném množství a kvalitě.
Marcela Nimrichter
Vystudovala Provozně ekonomickou fakultu Mendelovy univerzity v Brně, bakalářský studijní program, obor Hospodářská politika a správa. Po studiích pracovala v oblasti financí a ve společnosti IKEA. Několik let vlastnila a vedla prodejnu zdravé výživy v Brně. Je tělem i duší sportovkyně, cestovatelka a milovnice přírody. Každou volnou chvíli tráví s manželem a dcerkou v kempu, na treku nebo běháním po lese 😊.
Rozhovor s Bc. Marcelou Nimrichter, vedoucí oddělení administrativy logistiky, připravila v říjnu 2024 personální ředitelka Jana Lagová, MBA. Foto: archiv společnosti GUMEX a soukromý archiv Marcely Nimrichter.
Přestěhování brněnské pobočky i založení centrálního skladu zboží v Brně v lednu 2024 jsme realizovali hlavně s cílem modernizace a urychlení logistických procesů, a to zejména s ohledem na potřeby našich zákazníků. Jak vnímá tyto změny s odstupem času Marcela Nimrichter, vedoucí oddělení administrativy logistiky? Na to se jí zeptala personální ředitelka Jana Lagová.
Marcelo, jak se vyvíjela tvá kariéra v GUMEXU?
Nastoupila jsem v září 2019 na pozici fakturantka/pokladní, po čase jsem začala vypomáhat s příjmem zboží na oddělení logistiky. Nedlouho poté byl u nás ve firmě změněn systém interního objednávání v rámci provozních skladů a já začala v logistice pracovat na plný úvazek. Začátkem roku 2024 jsem uvítala nabídku starat se o oddělení administrativy logistiky z pozice vedoucí.
Co pro tebe tato pozice znamená?
Je to pro mne velká výzva. Většinou zkoumám věci do hloubky, přijde mi vždy důležité vědět, jak věci fungují jako celek. Pak se snažím najít jednodušší a efektivnější řešení, která budou přínosem nejen pro mé oddělení, ale i pro ostatní. Žijeme v digitální době, máme na vše systémy, snažím se je proto využívat k maximálnímu zefektivnění naší práce. V tomto mám teď otevřené dveře, mohu se realizovat v různých procesech a za to jsem moc ráda. V logistice totiž nelze fungovat jako jednotlivec, je to propojený dynamický proces a vždy musí mít všichni přesné a jasné informace. Ve svém týmu mám dvě kolegyně, sdílíme nejen společnou kancelář, ale i každodenní úkoly. Když je potřeba, zasednu ke stolu a pomáhám jim s běžnou prací – založení příjemky do systému, kontrola, realizace a příjem na sklad a následné schvalovací a kontrolní procesy, které se k příjemce váží.
Které celofiremní změny tě nejvíce ovlivnily?
Jako velký krok vpřed vnímám právě již zmiňovaný přesun brněnské pobočky do nových, větších prostor a vybudování centrálního skladu v Brně. Nová adresa GUMEX Brno Tuřany Kaštanová ulice má u našich zákazníků příznivou odezvu a brzy si na ni zvykli. Pro naše oddělení logistiky je to obrovský podnět k dalším změnám, které budou jistě přínosem nejen pro GUMEX, ale především pro naše zákazníky.
Jaký konkrétní dopad to mělo na práci celého oddělení administrativy logistiky?
Změnili jsme systém zpracovávání požadavků na příjem zboží. Každá příjemka v našem interní firemním systému je propojena s veškerou e-mailovou komunikací, která se k ní váže, přes unikátní číslo tzv. ID požadavku. Museli jsme upravit a aktualizovat mnoho sestav, ve kterých pracujeme. Když je potřeba řešit složitější systémové věci, obracím se na naše IT oddělení. Zapojuji se i do dlouhodobějších firemních projektů. S kolegy z logistiky pracujeme například na sjednocení systému dopravy s příjmem zboží, řešíme procesní změny v oblasti fasování nářadí. V brzké době bude naše oddělení také přebírat agendu evidence zpětného odběru a využití obalů. Je stále co vylepšovat a kam se posouvat.
Jelikož naše oddělení funguje jako centrální administrativní příjem, zajišťujeme z naší brněnské základny systémový příjem zboží nejen v Brně, ale také na všech ostatních pobočkách. Do příjemek doplňujeme výrobní čísla – přesná balení, v jakých nám zboží dodavatel doručí nebo expirace lepidel tak, aby nás systém upozornil i na její blížící se ukončení. Pracujeme i s celními dokumenty a podklady pro dopravu zboží, které nám dodává náš dispečer. K přijímaným položkám rozpočítáváme související náklady například za dopravu, balné, clo apod. Nejvíce jsme v kontaktu s oddělením skladu i s nákupním oddělením – skladníci nám ke každé dodávce zasílají vyplněné dodací listy s informacemi, které pak do systému doplňujeme a dále s nimi pracujeme. S kolegy z nákupu musíme komunikovat cenové nebo množstevní nesrovnalosti na fakturách, pokud nesouhlasí údaje s objednávkou. Spolupracujeme i s účtárnou, reklamačním a obchodním oddělením. Podle potřeby komunikujeme s kolegy napříč celou firmou. Stručně řečeno – ve firmě není oddělení, se kterým bychom někdy něco neřešili.
Jaké služby související s logistikou zákazníkům poskytujeme?
Zákazník má možnost vybrat si, jakým způsobem a jak rychle se k němu objednané zboží dostane. V dnešní době nabízíme širokou škálu možností, snažíme se v oblasti osobního odběru a doručování zboží přizpůsobit trhu a celkový proces urychlit. S tím souvisí celá řada logistických procesů, například neustálá aktualizace optimálního uskladnění zboží ve skladech. Naší prioritou je dodat zboží zákazníkovi včas, v požadovaném množství a kvalitě.
Marcela Nimrichter
Vystudovala Provozně ekonomickou fakultu Mendelovy univerzity v Brně, bakalářský studijní program, obor Hospodářská politika a správa. Po studiích pracovala v oblasti financí a ve společnosti IKEA. Několik let vlastnila a vedla prodejnu zdravé výživy v Brně. Je tělem i duší sportovkyně, cestovatelka a milovnice přírody. Každou volnou chvíli tráví s manželem a dcerkou v kempu, na treku nebo běháním po lese 😊.
Rozhovor s Bc. Marcelou Nimrichter, vedoucí oddělení administrativy logistiky, připravila v říjnu 2024 personální ředitelka Jana Lagová, MBA. Foto: archiv společnosti GUMEX a soukromý archiv Marcely Nimrichter.
Informace pro zákazníky
Všechna práva vyhrazena. Kopírování obsahu je zakázáno podle zákona č. 121/2000 sb. o právu autorského zákonu.