Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Rychlá a snadná konfigurace
Naši specialisté vám poradí
Ozveme se do 24H
Jejich výrobky využíváme většinou automaticky, aniž bychom je důkladně zkoumali. Přesto by bez nich bylo naše nakupování, stravování nebo cestování mnohem méně pohodlné, rychlé nebo hygienické. Vyrábí je firma původně založená jako NERA BRNO – drátěný program, s.r.o. Postupem času se ve svém sortimentu významně posunula – od výrobků pro české domácnosti až k vybavení obchodů a provozoven napříč Evropou. Jak se přizpůsobila novým potřebám zákazníků? Ptala jsem se Simony Zdražilové, vedoucí prodeje a logistiky společnosti NERA DISPLAYS s.r.o.
Paní Zdražilová, jaká byla cesta od výroby odkapávačů na nádobí, sušáků a kolíčků na prádlo až k současnému zaměření vašeho podnikání?
Cesta to byla velmi zajímavá, plná nástrah a výzev. Začínali jsme v 90. létech 20. století jako malá rodinná firma s desítkou zaměstnanců. Dnes jich ve firmě NERA DISPLAYS pracuje okolo stovky. Díky neustále se vyvíjejícím potřebám trhu jsme postupem času přešli od drátěného programu k různorodému vybavení prodejen a produktům na podporu prodeje, se kterými se pravděpodobně každý den setkáváte při nákupech.
Kdo jsou vaši zákazníci?
Mezi naše hlavní zákazníky patří především potravinové řetězce (Lidl, Kaufland, Penny, Coop, Tesco, Aldi, Hofer, Netto, Norma), tabákové skupiny (PMI, BAT, Imperial Brands, JTI), čerpací stanice (OMV, Eni, Orlen, Avia), ale i mnoho menších odběratelů. Naše výrobky můžete najít v mnoha evropských zemích.
Co pro vás znamená spolupráce s velkými nadnárodními řetězci?
Tato spolupráce je velmi specifická a přináší řadu výhod i výzev. Práce s renomovanými firmami, jako jsou Lidl, PMI či OMV, zvyšuje naši důvěryhodnost a prestiž na trhu, což nám otevírá dveře k dalším příležitostem a umožňuje nám růst. Velké zakázky samozřejmě znamenají větší objemy výroby, což nám dovoluje dosáhnout vyšší efektivity a lepší optimalizace našich výrobních procesů. Nicméně spolupráce s takto velkými partnery má i své stinné stránky. Přísné smluvní podmínky a tlak na ceny mohou výrazně ovlivnit ziskovost našich zakázek. Velké řetězce často vyžadují dlouhodobé závazky a poskytování slev, a to vede k náročným vyjednávacím bojům.
A jak se od nich liší vaše dodávky pro menší prodejny?
Právě menší prodejny často vyžadují specifická řešení šitá na míru, která jim díky naší flexibilitě můžeme poskytnout. Navíc nám tato spolupráce umožňuje udržovat blízký kontakt se zákazníky a rychle reagovat na jejich požadavky. Tento přímý vztah je pro nás cennou zpětnou vazbou a současně i impulzem pro neustálé zlepšování našich produktů a služeb.
Jaké výrobky nyní nejčastěji vyrábíte na míru?
Dalo by se říct, že u nás platí pravidlo: nový projekt = nový výrobek na míru. Samozřejmě že v mnohých případech dochází jen k dílčím změnám, například v rozměrech výrobku, ale i to nás odlišuje od konkurence. Snažíme se pomocí úzké spolupráce se zákazníkem vymyslet efektivní řešení. Mezi nejčastěji vyráběné produkty patří cigaretové stojany, stojany na podporu prodeje a široká škála výdejních boxů.
Odkud čerpáte potřebné informace, jakým hygienickým a bezpečnostním předpisům musí například vaše prodejní skříně nebo stojany odpovídat?
V drtivé většině případů čerpáme tyto informace přímo od zákazníků, popř. v legislativě jednotlivých zemí. Když chcete například dodávat stojany na pečivo do Německa, musíte si nejdříve ověřit hygienické předpisy, které jsou pro každou spolkovou zemi odlišné. Asi si dokážete představit, jak náročné je se k pravým informacím dostat.
Jak vlastně probíhá prodej prostřednictvím bezpečnostní skříně?
Tyto skříně stojí v předpokladní zóně, kde o nich mají prodavačky od kasy stoprocentní přehled a přímo na ně vidí. Zákazník si prostřednictvím signalizačního tlačítka na skříni požádá o otevření dveří a prodavačka registruje, jaké výrobky si zákazník bere. Jsou využívány pro luxusnější zboží, především pak na dražší alkohol, řezaný tabák nebo parfémy. Díky zpětné vazbě od zákazníků dnes již víme, že se tak prodejcům podařilo snížit procento krádeží na minimum. To je samozřejmě satisfakce i pro nás, protože vidíme, že naše výrobky dávají smysl.
Na obrovský nárůst prodeje zboží přes e-shopy jste zareagovali vývojem a výrobou výdejních boxů. Mají univerzální využití?
Výdejní boxy nabízíme ve třech verzích – suchá varianta (venkovní teplota), chladicí (3 °C až 5 °C) a mrazicí (–18 °C až –20 °C). Výdejní box vždy obsahuje řídicí panel a poté jsou jednotlivé moduly nakonfigurovány dle přání zákazníka.
Dodáváte i bezpečnostní boxy na kola. Jaké mají výhody pro uživatele?
Představují náš nový artikl, na který momentálně děláme úvodní kampaň. Chceme je rozmístit na širokou škálu míst – veřejné instituce a firmy, penziony, sportovní a turistické cíle, autobusová a vlaková nádraží, nákupní centra nebo domácnosti. Mají mnoho výhod, zejména bezpečnost, odolnost vůči počasí, možnost dobíjení elektrokol a solárního napájení.
Vaše výrobky jsou vystaveny nepřízni počasí, ve stísněných prostorách, v nepřetržitém provozu. Testujete je nějak předem?
Vždy před sériovou výrobou sestavíme prototyp produktu, abychom vyzkoušeli jeho materiální kvalitu, funkčnost, nepřízeň počasí, ale i zátěž. Ale jsme přesvědčeni, že v dnešní době už nestačí zákazníkovi poskytnout kvalitní produkt, nedílnou součástí úspěšné spolupráce je i montáž a servis.
Vzpomenete si na nejsložitější zakázku?
Vybavuji si dvě zákaznické výzvy. První se týkala sestavení pilotního prototypu výdejního boxu pro jeden český potravinářský řetězec. Finální testování výrobku včetně montáže probíhalo venku za nepříznivého počasí, i přesto technici dokončili práci na jedničku. Druhá byla zakázka pro firmu Skullcandy (výrobce sluchátek), která požadovala stojan na prezentaci svých výrobků se strukturou tekoucího včelího vosku.
K jakým účelům používáte produkty z našeho sortimentu?
Vaše hadice, profily i silikonové hadičky používáme především do bezpečnostních alkoholových a tabákových skříní.
Určitě se i Vy osobně setkáváte na cestách doma i v zahraničí s nejrůznějšími stojany či výdejními boxy. Zajímá Vás, jak a z čeho jsou vyrobeny?
Samozřejmě, vnímám to jako svoji profesní deformaci. Jelikož hodně cestuji a sleduji konkurenční inovativní trendy, tak se naše cesty do cílových destinací kvůli prohlížení stojanů či výdejních boxů vždycky trošku protáhnou, z čehož zbytek pasažérů v autě nebývá moc nadšený.
Co Vám v práci dělá největší radost?
Nejvíce mě naplňuje, když všechno funguje podle plánu a zaměstnanci jsou spokojení.
Ing. Simona Zdražilová
Na Vysoké škole NEWTON, a.s. absolvovala inženýrské studium v oboru Ekonomika a management. V letech 2015–2020 pracovala ve firmě NERA DISPLAYS na pozici logistic manager, od roku 2020 zastává pozici sales and logistic manager. Volný čas tráví s rodinou a přáteli, cestováním, sportem a vařením.
Rozhovor s Ing. Simonou Zdražilovou, vedoucí prodeje a logistiky ve firmě NERA DISPLAYS s.r.o., připravila v červnu 2024 Ing. Monika Sivulková, marketingová specialistka společnosti GUMEX.
Foto: archiv společnosti NERA DISPLAYS s.r.o., soukromý archiv Simony Zdražilové
Jejich výrobky využíváme většinou automaticky, aniž bychom je důkladně zkoumali. Přesto by bez nich bylo naše nakupování, stravování nebo cestování mnohem méně pohodlné, rychlé nebo hygienické. Vyrábí je firma původně založená jako NERA BRNO – drátěný program, s.r.o. Postupem času se ve svém sortimentu významně posunula – od výrobků pro české domácnosti až k vybavení obchodů a provozoven napříč Evropou. Jak se přizpůsobila novým potřebám zákazníků? Ptala jsem se Simony Zdražilové, vedoucí prodeje a logistiky společnosti NERA DISPLAYS s.r.o.
Paní Zdražilová, jaká byla cesta od výroby odkapávačů na nádobí, sušáků a kolíčků na prádlo až k současnému zaměření vašeho podnikání?
Cesta to byla velmi zajímavá, plná nástrah a výzev. Začínali jsme v 90. létech 20. století jako malá rodinná firma s desítkou zaměstnanců. Dnes jich ve firmě NERA DISPLAYS pracuje okolo stovky. Díky neustále se vyvíjejícím potřebám trhu jsme postupem času přešli od drátěného programu k různorodému vybavení prodejen a produktům na podporu prodeje, se kterými se pravděpodobně každý den setkáváte při nákupech.
Kdo jsou vaši zákazníci?
Mezi naše hlavní zákazníky patří především potravinové řetězce (Lidl, Kaufland, Penny, Coop, Tesco, Aldi, Hofer, Netto, Norma), tabákové skupiny (PMI, BAT, Imperial Brands, JTI), čerpací stanice (OMV, Eni, Orlen, Avia), ale i mnoho menších odběratelů. Naše výrobky můžete najít v mnoha evropských zemích.
Co pro vás znamená spolupráce s velkými nadnárodními řetězci?
Tato spolupráce je velmi specifická a přináší řadu výhod i výzev. Práce s renomovanými firmami, jako jsou Lidl, PMI či OMV, zvyšuje naši důvěryhodnost a prestiž na trhu, což nám otevírá dveře k dalším příležitostem a umožňuje nám růst. Velké zakázky samozřejmě znamenají větší objemy výroby, což nám dovoluje dosáhnout vyšší efektivity a lepší optimalizace našich výrobních procesů. Nicméně spolupráce s takto velkými partnery má i své stinné stránky. Přísné smluvní podmínky a tlak na ceny mohou výrazně ovlivnit ziskovost našich zakázek. Velké řetězce často vyžadují dlouhodobé závazky a poskytování slev, a to vede k náročným vyjednávacím bojům.
A jak se od nich liší vaše dodávky pro menší prodejny?
Právě menší prodejny často vyžadují specifická řešení šitá na míru, která jim díky naší flexibilitě můžeme poskytnout. Navíc nám tato spolupráce umožňuje udržovat blízký kontakt se zákazníky a rychle reagovat na jejich požadavky. Tento přímý vztah je pro nás cennou zpětnou vazbou a současně i impulzem pro neustálé zlepšování našich produktů a služeb.
Jaké výrobky nyní nejčastěji vyrábíte na míru?
Dalo by se říct, že u nás platí pravidlo: nový projekt = nový výrobek na míru. Samozřejmě že v mnohých případech dochází jen k dílčím změnám, například v rozměrech výrobku, ale i to nás odlišuje od konkurence. Snažíme se pomocí úzké spolupráce se zákazníkem vymyslet efektivní řešení. Mezi nejčastěji vyráběné produkty patří cigaretové stojany, stojany na podporu prodeje a široká škála výdejních boxů.
Odkud čerpáte potřebné informace, jakým hygienickým a bezpečnostním předpisům musí například vaše prodejní skříně nebo stojany odpovídat?
V drtivé většině případů čerpáme tyto informace přímo od zákazníků, popř. v legislativě jednotlivých zemí. Když chcete například dodávat stojany na pečivo do Německa, musíte si nejdříve ověřit hygienické předpisy, které jsou pro každou spolkovou zemi odlišné. Asi si dokážete představit, jak náročné je se k pravým informacím dostat.
Jak vlastně probíhá prodej prostřednictvím bezpečnostní skříně?
Tyto skříně stojí v předpokladní zóně, kde o nich mají prodavačky od kasy stoprocentní přehled a přímo na ně vidí. Zákazník si prostřednictvím signalizačního tlačítka na skříni požádá o otevření dveří a prodavačka registruje, jaké výrobky si zákazník bere. Jsou využívány pro luxusnější zboží, především pak na dražší alkohol, řezaný tabák nebo parfémy. Díky zpětné vazbě od zákazníků dnes již víme, že se tak prodejcům podařilo snížit procento krádeží na minimum. To je samozřejmě satisfakce i pro nás, protože vidíme, že naše výrobky dávají smysl.
Na obrovský nárůst prodeje zboží přes e-shopy jste zareagovali vývojem a výrobou výdejních boxů. Mají univerzální využití?
Výdejní boxy nabízíme ve třech verzích – suchá varianta (venkovní teplota), chladicí (3 °C až 5 °C) a mrazicí (–18 °C až –20 °C). Výdejní box vždy obsahuje řídicí panel a poté jsou jednotlivé moduly nakonfigurovány dle přání zákazníka.
Dodáváte i bezpečnostní boxy na kola. Jaké mají výhody pro uživatele?
Představují náš nový artikl, na který momentálně děláme úvodní kampaň. Chceme je rozmístit na širokou škálu míst – veřejné instituce a firmy, penziony, sportovní a turistické cíle, autobusová a vlaková nádraží, nákupní centra nebo domácnosti. Mají mnoho výhod, zejména bezpečnost, odolnost vůči počasí, možnost dobíjení elektrokol a solárního napájení.
Vaše výrobky jsou vystaveny nepřízni počasí, ve stísněných prostorách, v nepřetržitém provozu. Testujete je nějak předem?
Vždy před sériovou výrobou sestavíme prototyp produktu, abychom vyzkoušeli jeho materiální kvalitu, funkčnost, nepřízeň počasí, ale i zátěž. Ale jsme přesvědčeni, že v dnešní době už nestačí zákazníkovi poskytnout kvalitní produkt, nedílnou součástí úspěšné spolupráce je i montáž a servis.
Vzpomenete si na nejsložitější zakázku?
Vybavuji si dvě zákaznické výzvy. První se týkala sestavení pilotního prototypu výdejního boxu pro jeden český potravinářský řetězec. Finální testování výrobku včetně montáže probíhalo venku za nepříznivého počasí, i přesto technici dokončili práci na jedničku. Druhá byla zakázka pro firmu Skullcandy (výrobce sluchátek), která požadovala stojan na prezentaci svých výrobků se strukturou tekoucího včelího vosku.
K jakým účelům používáte produkty z našeho sortimentu?
Vaše hadice, profily i silikonové hadičky používáme především do bezpečnostních alkoholových a tabákových skříní.
Určitě se i Vy osobně setkáváte na cestách doma i v zahraničí s nejrůznějšími stojany či výdejními boxy. Zajímá Vás, jak a z čeho jsou vyrobeny?
Samozřejmě, vnímám to jako svoji profesní deformaci. Jelikož hodně cestuji a sleduji konkurenční inovativní trendy, tak se naše cesty do cílových destinací kvůli prohlížení stojanů či výdejních boxů vždycky trošku protáhnou, z čehož zbytek pasažérů v autě nebývá moc nadšený.
Co Vám v práci dělá největší radost?
Nejvíce mě naplňuje, když všechno funguje podle plánu a zaměstnanci jsou spokojení.
Ing. Simona Zdražilová
Na Vysoké škole NEWTON, a.s. absolvovala inženýrské studium v oboru Ekonomika a management. V letech 2015–2020 pracovala ve firmě NERA DISPLAYS na pozici logistic manager, od roku 2020 zastává pozici sales and logistic manager. Volný čas tráví s rodinou a přáteli, cestováním, sportem a vařením.
Rozhovor s Ing. Simonou Zdražilovou, vedoucí prodeje a logistiky ve firmě NERA DISPLAYS s.r.o., připravila v červnu 2024 Ing. Monika Sivulková, marketingová specialistka společnosti GUMEX.
Foto: archiv společnosti NERA DISPLAYS s.r.o., soukromý archiv Simony Zdražilové
Informace pro zákazníky
Všechna práva vyhrazena. Kopírování obsahu je zakázáno podle zákona č. 121/2000 sb. o právu autorského zákonu.