Na co se nás nejvíce ptají naši zákazníci

Pomůžete mi s výběrem zboží?
Ano, naši specialisti prodeje vám rádi poradí a pomohou při výběru vhodného zboží.

Mohu si určitý produkt vybrat přímo u vás na skladě a rovnou koupit?
Pokud jde o skladovou položku, ano. Pokud je požadovaný výrobek právě vyprodán či zarezervován pro jiného zákazníka, případně na cestě od našeho dodavatele k nám do centrálního skladu/pobočky, navrhneme vám vhodnou náhradu. Jinak vás budeme informovat o dalším termínu dodání tohoto zboží.

Jaká je vaše prodejní doba?
Aktuální otevírací dobu poboček najdete ZDE.

Máte polední přestávku?

Ne.

Máte otevřeno o víkendu?

Ne.

Lze u vás platit kartou?

Ano.

Je možno odebrat i jiná než celá balení?
Zboží, které máme skladem, je možné odebrat i po jednotlivých metrech či kusech (např. profily, hadice, koncovky). Pryže je možno odebrat po m2, ale je nutné dodržet šířku role. Zboží, které není skladem (pouze na objednání) se většinou dodává pouze po celých baleních.

Máte na pobočce k dispozici vzorkovnu?
Ano, na každé z našich provozoven si můžete zboží prohlédnout.

Je možno obdržet vzorek zboží?
U položek na objednání – dle individuální možnosti každého dodavatele, nutno projednat.

Jak zjistím, že je zboží skladem?
Velkou část zboží máme trvale skladem, neváhejte se na nás obrátit přes e-mail, fax, telefon, či osobně a my vám ověříme aktuální dostupnost.

Za jak dlouho zboží obdržím?

Skladové položky si můžete vyzvednout ihned, u zboží na objednání vám termín dodání upřesní naše prodejní oddělení. Pokud je vám zboží expedováno, můžete doručení očekávat do 24 h.

Jakým způsobem mohu učinit objednávku?
E-mailem, přes e-shop.

Mohu dostat zboží na fakturu, když jsem nový zákazník?

Ne, při 1. - 3. odběru je možná pouze platba v hotovosti, formou dobírky, případně na zálohovou fakturu, dále platební kartou na pobočkách a u našeho řidiče při využití dopravy GUMEXU. Za určitých podmínek lze také platit platební kartou online při objednání přes e-shop.

Musím se zaregistrovat, abych mohl nakoupit přes e-shop?
Ano, registrace je nezbytná. Naše nabídka na e-shopu je určená pouze pro registrované podnikatele (firmy a živnostníky). Díky registraci zároveň uvidíte ve své zákaznické zóně všechny vaše předchozí objednávané položky.

Jak poznám, že si mohu objednávku vyzvednout?
Je-li vámi objednané zboží připravené, některý z našich specialistů vám to telefonicky sdělí.

Jak mám postupovat v případě chybného výběru zboží, čí jeho poškození?

V případě reklamace, nebo vrácení zboží přineste dané zboží spolu s dokladem o koupi na jednu z našich poboček. Další postup bude řešen individuálně s každým zákazníkem.

Máte obchodního zástupce, který by byl ochoten přijet a přímo v provozu řešit náš technický problém?
Ano, rádi vám pomůžeme s řešením vašeho technického problému.

Jste schopni dodat certifikáty?
Záleží na příslušném dodavateli. U většiny výrobků však máme k dispozici oficiální Katalogový list i příslušný Atest.

Lze k vám zajet s kamionem?
Ano.

Lze zboží zaplatit na jedné pobočce a odebrat na jiné pobočce?
V rámci ČR ano.

Lze zboží zaplatit v GUMEX SK a odebrat na jiné pobočce?
Ano, ale v Bratislavě, Žilině, Zvolenu i Košicích je nutné zaplatit v EUR. Pokud jste česká firma a současně plátce DPH, budete mít v ČR nárok na odečet DPH. Pokud však trváte na platbě v Kč, je nutné zboží zaplatit na českých pobočkách.

Jaké jsou tolerance rozměrů a délek?
U každého zboží je tento údaj jiný. Každý výrobce garantuje svoji vlastní toleranci. Při tomto dotazu musí být specifikována konkrétní položka (zboží).

Existují u Vás sezonní akce?
Ano, většinou se jedná o cenově zvýhodněné zboží, určené pro časově ohraničenou akci.

Odkud pochází zboží, které nabízíte?
Naše zboží pochází od významných výrobců, jak tuzemských, tak zahraničních. Naším úkolem je jejich zhodnocení a distribuce. Připravujeme pro vás výrobky do takového stavu, abyste už nemuseli sami nic řezat, či osazovat koncovkami. Naší ideou je doručit vám produkt v takovém stavu, kdy ho můžete okamžitě začít využívat.

Kde nalezneme Vaše pobočky?
Podrobné informace o našich pobočkách najdete ZDE.

Zabýváte se hydraulikou?
Ano, mimo jiné též provádíme osazení hadic jak donesených, tak i nově zakoupených v GUMEXU.

Je možné osadit hadici koncovkami na počkání?
Pokud máme k dispozici všechny k tomu potřebné komponenty, tak ano. Obvykle tuto službu provádíme nejpozději do 1 dne.

Provádíte opravy a montáže dopravníkových pásů?
Ano, pro opravy a montáže dopravníkových pásů kontaktujte naše prodejní oddělení.

Jakou maximální sílu pryže můžete řezat?
Na vodním paprsku zvládneme řezat kompaktní pryž až do 50 mm, na strojní řezačce max do 20 mm, u mikroporézních pryží na paprsku do 60 mm a na strojní řezačce do 30 mm. Vodním paprskem řežeme na centrální pobočce ve Strážnici.

Řežete také vodním paprskem?
Ano, vodním paprskem řežeme na centrální pobočce ve Strážnici.

Děláte výkroje z pryží?
Provádíme řezání pryží na stroji pro řezání pásků, čtverců, obdélníků. Ve Strážnici řežeme i přesné tvary na digitálním plotru a silnější materiály vodním paprskem. Vysokotlakým vodním paprskem řežeme i další materiály: plasty, kovy, sklo, keramiku.

Pokládáte podlahoviny?
Ne, ale zajistíme službu specializované firmy.